NavMenu

Sombor bi konačno mogao da dobije pristan za turističke brodove

Izvor: Dnevnik Utorak, 20.09.2016. 10:31
Komentari
Podeli
(Foto: Walid Nohra/shutterstock.com)
Strategijom razvoja vodnog saobraćaja Srbije, sve opštine na Dunavu bi doduše trebalo i da dobiju marine do 2020. godine, što je jedna od ideja svojevremeno začetih na "dunavskoj kapiji Srbije", ali je nakon agonizujućih deset godina prešla u ruke privatnog kapitala, pa samim tim i stekla nove, daleko veće šanse za konačnu realizaciju.

Naime, somborsko Gradsko Veće je pre nekoliko dana utvrdilo Predlog odluke o izradi plana detaljne regulacije putničkog pristaništa na Dunavu kod Bezdana. Naručilac plana je bezdansko preduzeće YU Agent, poznato velikom broju nautičara i brodara kao jedno od najuspešnijih u zemlji.

Koncept izgradnje rečnog pristana na Dunavu kod Bezdana je začet sada već daleke 2006. kada je iz tadašnjeg republičkog Ministarstva za trgovinu i turizam, kroz programe Nacionalnog investicionog plana obezbeđeno 16,5 miliona dinara za kupovinu dva rashodovana šlepa koji su trebali da budu platforma na kojoj bi se uredili pristani. Barže su kupljene i ukotvljene na obalu Dunava kod Muzeja Batinske bitke, ali se sledećih nekoliko godina ništa nije dešavalo.

Ipak, tri godine kasnije iz pokrajinskog budžeta je izdvojeno dodatnih deset, a iz gradskog tri miliona dinara za uređenje priobalja, ali ni dodatnih milion dinara iz sredstava dobijenih kroz organizovanje igara na sreću nije "pomoglo" da na obalu kod Velike Čarde pristane makar jedan od 500 turističkih brodova koliko ih godišnje prođe srpskim delom Dunava.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.