NavMenu

Franck grupa zabeležila rast od 8% - Dobrim rezultatima doprinosi i povratak čuvene kafe na srpsko tržište

Izvor: eKapija Četvrtak, 10.08.2017. 17:39
Komentari
Podeli
Hrvatska Franck grupa saopštila je da je u prvoj polovini ove godine, uprkos padu prodaje kroz kanale Agrokora, zabeležila rast od 8% u odnosu na isti period prošle godine, te je dodatno povećala prodaju i tržišne udele u najznačajnijim kategorijama proizvoda, kako u Hrvatskoj, tako i na najvećim izvoznim tržištima.

Prema poslednjim podacima analitičke kuće Nielsen, kompanija je u drugome kvartalu u Hrvatskoj uspela da dodatno poveća prodaju u kategoriji mlevene kafe, čaja i u kategoriji instant cappuccina, s brendovima Franck cappuccino i Gloria.

Kompanija beleži rast i na izvoznim tržištima. Uz tržišta Srbije i Crne Gore, na koja se Franck vratio početkom godine, dodatno je ojačana regionalna prisutnost u Albaniji i Makedoniji gde je kompanija jedan od lidera u HoReCa kanalu.

- Rast od 8% u prvoj polovini ove godine svrstava nas u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvarili smo rekordne prodajne rezultate na najvažnijim tržištima, a trend dvocifrenog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini - izjavio je Ivan Artuković, član Uprave Francka, navedeno je u saopštenju.



Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.