Entero iz Nove Pazove osvaja svetsko tržište - Od stolarske radnje do opremanja luksuznih hotela (FOTO)
Izvor: eKapija
Sreda, 06.02.2019.
15:38


(Marina Kovačević Raičević) Kompanija Entero iz Nove Pazove na srpskom tržištu posluje od 1975. godine. Istorija duga već više od četvrt veka svrstala je ovo preduzeće u red vodećih kompanija u Srbiji u domenu proizvodnje nameštaja i opremanja enterijera.
Uspeh kompanije prepoznat je kako u našoj zemlji, tako i u svetu, a tome svedoči i podatak da se Obrad Kovačević, direktor i osnivač Entera, našao među 33 kandidata koji su ušli u izbor za prestižno priznanje EY Preduzetnik za 2017. godinu, koje dodeljuje revizorsko-konsultantska kompanija EY (Ernst & Young).
- Priča o razvoju kompanije Entero započinje u stolarskoj radionici Obrada Kovačevića pre više od četiri decenije. Pravilno osmišljenom strategijom, ulaganjem u ljudske resurse i proizvodne kapacitete, naša kompanija postaje pojam kvaliteta, što potvrđuju mnogobrojni projekti kako na domaćem tako i inostranom tržištu. U skladu sa željama investitora, kreiramo sofisticirane enterijere, a kvalitet i dizajn odavno je prepoznat na domaćem tržištu, ali i u inostranstvu gde danas pretežno plasiramo naše proizvode - kaže za eKapiju Marina Kovačević Raičević, generalni direktor u kompaniji Entero.
Danas se ovo preduzeće prostire na 5.000 m2 poslovno-proizvodnog prostora i zapošljava 120 ljudi iz različitih struka.
- Svi mi u kompaniji smatramo da je važno naći oslonac u ljudskim resursima koji imaju kvalitet i iz tog razloga insistiramo na stalnom ulaganju u edukaciju naših kadrova, to je jedna od naših vrlo važnih prednosti. Naravno, osim u razvoj ljudskih resursa, konstantno ulažemo i u proizvodne kapacitete. Naš kvalitet je odavno prepoznat na domaćem tržištu, već dve decenije prisutni smo na tržištu bivših sovjetskih republika, a sve više naših proizvoda plasira se u države Zapadne Evrope - priča naša sagovornica.
Kako ističe, prednost kompanije Entero ogleda se u dugogodišnjoj tradiciji i tome što su uspeli da postanu veliki izvoznik Srbije, koji u kontinuitetu izvozi srpski proizvod već blizu tri decenije.
- Uvek se trudimo da izađemo u susret željama i najprobirljivijih kupaca. Dok se prilikom izrade vodi računa o detaljima, mi akcenat stavljamo na finese u obradi, koje odvajaju dobre od najboljih. U prilici smo da kreiramo sofisticirane enterijere, koji su odavno postali prepoznatljivi brend, kako u Srbiji, tako i van granica naše zemlje. Kao menadžment, odlučili smo da uvećamo naše proizvodne kapacitete i na taj način izašli u susret i najzahtevnijim klijentima. Naša prednost je i to što smo uspeli ne samo da pratimo stalne promene u ovom poslu, već i da namećemo tempo - kaže Marina Kovačević Raičević.
Specifičnost kompanije Entero ogleda se i u tome što ne rade serijsku proizvodnju, već izrađuju nameštaj za poznatog kupca po datom projektu, koji je svaki put drugačiji.
- Jako smo fleksibilni i trudimo se da uvažimo specifične zahteve investitora. Spremni smo da korigujemo projekat i u toku rada, kako bismo došli do zajedničkog cilja da u dogovorenom roku i visokom kvalitetu opremimo objekat i završimo naš zadatak. Trudimo se da postignemo što kvalitetniji odnos sa partnerima i investitorima u zemlji i inostranstvu - kaže sagovornica eKapije.
U poslednjih 25 godina kompanija je obavljala poslove u gotovo svim bivšim sovjetskim državama, a poslednje tri godine akcenat je na evroazijskim državama Tadžikistanu i Kazahstanu.
- Okrenemo li se našim komšijama, na primer Hrvatskoj, nedavno smo opremili hotele u Opatiji i Šibeniku. Pored toga, Crna Gora je tržište na kome smo prisutni već tri decenije. Naime, u poslednje tri-četiri godine smo opremili najluksuznije objekte u Crnoj Gori, kao što su apartmani i hotel Regent u Porto Montenegru, kao i vile i The Chedi hotel na poluostrvu Luštica. Takođe, završili smo opremanje hotela Maestral & Casino u Pržnu, ali i hotel Iberostar Perast 5 i Iberostar Herceg Novi 4. Opremili smo objekte i u Austriji, Švajcarskoj... Poslednji objekat koji smo opremili je ekskluzivni Gorski hotel & Spa na Kopaoniku.
I tu se lista projekata kompanije Entero ne završava. Kako kažu, opremali su objekte kao što su Univerzitet Centralne Azije, UCA Kampus u gradu Khorog u Tadžikistanu, hotelski kompleks Dagomis i sanatorijum RUS u Sočiju, zgradu ruske kulture u Vitlejemu, rezidencijalnu vilu Montreux u Švajcarskoj, luksuzni rezidencijalni kompleks Meisho hills u Marbelji, te hotel Salzburg u Austriji.
- Neki od objekata koje smo opremili u Srbiji su hoteli Marriott i Admiral u Beogradu, hotel Park u Novom Sadu, ali i hotel Izvor u Aranđelovcu i hotel Tornik na Zlatiboru. Pomenuti projekti su samo mali deo našeg opusa. Imajući u vidu više od četiri decenije dugu tradiciju kompanije Entero ponosno mogu istaći da je referentna lista objekata koje smo opremili daleko najrespektabilnija od svih kompanija u Srbiji i u regionu - kaže Kovačević Raičević za naš portal.
Prema njenim rečima, ciljna grupa kompanije Entero su investitori luksuznih građevinskih objekata. Treba napomenuti i da je kompanija Entero 95% izvozno orijentisana.
Uspeh kompanije prepoznat je kako u našoj zemlji, tako i u svetu, a tome svedoči i podatak da se Obrad Kovačević, direktor i osnivač Entera, našao među 33 kandidata koji su ušli u izbor za prestižno priznanje EY Preduzetnik za 2017. godinu, koje dodeljuje revizorsko-konsultantska kompanija EY (Ernst & Young).
- Priča o razvoju kompanije Entero započinje u stolarskoj radionici Obrada Kovačevića pre više od četiri decenije. Pravilno osmišljenom strategijom, ulaganjem u ljudske resurse i proizvodne kapacitete, naša kompanija postaje pojam kvaliteta, što potvrđuju mnogobrojni projekti kako na domaćem tako i inostranom tržištu. U skladu sa željama investitora, kreiramo sofisticirane enterijere, a kvalitet i dizajn odavno je prepoznat na domaćem tržištu, ali i u inostranstvu gde danas pretežno plasiramo naše proizvode - kaže za eKapiju Marina Kovačević Raičević, generalni direktor u kompaniji Entero.
Danas se ovo preduzeće prostire na 5.000 m2 poslovno-proizvodnog prostora i zapošljava 120 ljudi iz različitih struka.
- Svi mi u kompaniji smatramo da je važno naći oslonac u ljudskim resursima koji imaju kvalitet i iz tog razloga insistiramo na stalnom ulaganju u edukaciju naših kadrova, to je jedna od naših vrlo važnih prednosti. Naravno, osim u razvoj ljudskih resursa, konstantno ulažemo i u proizvodne kapacitete. Naš kvalitet je odavno prepoznat na domaćem tržištu, već dve decenije prisutni smo na tržištu bivših sovjetskih republika, a sve više naših proizvoda plasira se u države Zapadne Evrope - priča naša sagovornica.
Kako ističe, prednost kompanije Entero ogleda se u dugogodišnjoj tradiciji i tome što su uspeli da postanu veliki izvoznik Srbije, koji u kontinuitetu izvozi srpski proizvod već blizu tri decenije.
- Uvek se trudimo da izađemo u susret željama i najprobirljivijih kupaca. Dok se prilikom izrade vodi računa o detaljima, mi akcenat stavljamo na finese u obradi, koje odvajaju dobre od najboljih. U prilici smo da kreiramo sofisticirane enterijere, koji su odavno postali prepoznatljivi brend, kako u Srbiji, tako i van granica naše zemlje. Kao menadžment, odlučili smo da uvećamo naše proizvodne kapacitete i na taj način izašli u susret i najzahtevnijim klijentima. Naša prednost je i to što smo uspeli ne samo da pratimo stalne promene u ovom poslu, već i da namećemo tempo - kaže Marina Kovačević Raičević.
Specifičnost kompanije Entero ogleda se i u tome što ne rade serijsku proizvodnju, već izrađuju nameštaj za poznatog kupca po datom projektu, koji je svaki put drugačiji.
- Jako smo fleksibilni i trudimo se da uvažimo specifične zahteve investitora. Spremni smo da korigujemo projekat i u toku rada, kako bismo došli do zajedničkog cilja da u dogovorenom roku i visokom kvalitetu opremimo objekat i završimo naš zadatak. Trudimo se da postignemo što kvalitetniji odnos sa partnerima i investitorima u zemlji i inostranstvu - kaže sagovornica eKapije.
U poslednjih 25 godina kompanija je obavljala poslove u gotovo svim bivšim sovjetskim državama, a poslednje tri godine akcenat je na evroazijskim državama Tadžikistanu i Kazahstanu.
- Okrenemo li se našim komšijama, na primer Hrvatskoj, nedavno smo opremili hotele u Opatiji i Šibeniku. Pored toga, Crna Gora je tržište na kome smo prisutni već tri decenije. Naime, u poslednje tri-četiri godine smo opremili najluksuznije objekte u Crnoj Gori, kao što su apartmani i hotel Regent u Porto Montenegru, kao i vile i The Chedi hotel na poluostrvu Luštica. Takođe, završili smo opremanje hotela Maestral & Casino u Pržnu, ali i hotel Iberostar Perast 5 i Iberostar Herceg Novi 4. Opremili smo objekte i u Austriji, Švajcarskoj... Poslednji objekat koji smo opremili je ekskluzivni Gorski hotel & Spa na Kopaoniku.
I tu se lista projekata kompanije Entero ne završava. Kako kažu, opremali su objekte kao što su Univerzitet Centralne Azije, UCA Kampus u gradu Khorog u Tadžikistanu, hotelski kompleks Dagomis i sanatorijum RUS u Sočiju, zgradu ruske kulture u Vitlejemu, rezidencijalnu vilu Montreux u Švajcarskoj, luksuzni rezidencijalni kompleks Meisho hills u Marbelji, te hotel Salzburg u Austriji.
- Neki od objekata koje smo opremili u Srbiji su hoteli Marriott i Admiral u Beogradu, hotel Park u Novom Sadu, ali i hotel Izvor u Aranđelovcu i hotel Tornik na Zlatiboru. Pomenuti projekti su samo mali deo našeg opusa. Imajući u vidu više od četiri decenije dugu tradiciju kompanije Entero ponosno mogu istaći da je referentna lista objekata koje smo opremili daleko najrespektabilnija od svih kompanija u Srbiji i u regionu - kaže Kovačević Raičević za naš portal.
Prema njenim rečima, ciljna grupa kompanije Entero su investitori luksuznih građevinskih objekata. Treba napomenuti i da je kompanija Entero 95% izvozno orijentisana.
- Specijalizovali smo se za opremanje luksuznih enterijera sa kratkim rokovima izvođenja radova, a praktično neograničenim rokom trajanja. Stoga smo se fokusirali na projekte koji su obimni i kompleksni, sa specifičnim zahtevima kupaca u pogledu materijala i dizajna. Međutim, takvih projekata na domaćem tržištu ima manje, pa smo sve više upućeni na inostrana tržišta gde smo već postali prepoznatljivi po visokom kvalitetu naših proizvoda i usluga - zaključuje sagovornica eKapije.
D. Obradović
Firme:







Grand hotel Tornik Zlatibor
Tagovi:
EY
EY Preduzetnik
Marina Kovačević Raičević
Obrad Kovačević
The Chedi hotel Luštica
hotel Iberostar Perast
hotel Iberostar Herceg Novi
hotel Marriot Beograd
hotel Admiral Beograd
hotel Park Novi Sad
Univerzitet Centralne Azije
UCA Kampus Khorog Tadžikistan
hotelski kompleks Dagomis Soči
sanatorijum RUS Sočiji
zgrada ruske kulture u Vitlejemu
rezidencijalna vila Montreux Švajcarska
kompleks Meisho hills Marbelja
hotel Salzburg Austrija
proizvodnja nameštaja
opremanje enterijera
izvoz nameštaja
opremanje hotela
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.