Naplata ulaska u centar Beograda jedino rešenje za kolaps? - Raspisan tender za model tarifiranja
(Foto: Suzana Obradović)

Kako pišu Novosti, izabrani ponuđač imaće 180 dana da analizira iskustva iz prakse gradova koji primenjuju upravljanje zagušenjima, ali i da anketira građane šta misle o naplati ulaska u centar. Trebalo bi i da predlože odgovarajući model i politiku upravljanja zagušenjima, ali i da ponude tehnologiju kojom bi to moglo da se uradi.
Očekuje se i definisanje zone u okviru koje bi se upravljalo zastojima. Zahteva se i da se uradi saobraćajna analiza, odnosno da se uvidi kako bi naplata uticala na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno po njenom obodu. Trebalo bi uraditi i finansijsku analizu, kao i analizu pravnog okvira.
Tražena studija bazira se na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033. godine, do kada će Beograd, prema rečima stručnjaka, imati uređene najbitnije putne pravce, poput Unutrašnjeg magistralnog prsten, četiri linije BG voza i dve linije metroa. Potrebno je ponuditi i alternativne pravce, poput tunela Savska- Dunavska padina, koji je tek u planu izgradnje.
Tagovi:
Upravljanje saobraćajem u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni
naplata ulaska u centar Beograda
upravljanje zagušenjima
definisanje zone
upravljanje zastojima
saobraćajna analiza
Smart plan razvoja saobraćaja do 2033 godine
Unutrašnji magistralni prsten
četiri linije BG voza
dve linije metroa
tunela Savska Dunavska padina
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.