Triglav Osiguranje ostvaruje uspešne rezultate i unapređuje poslovanje
Izvor: Promo
Četvrtak, 07.04.2022.
13:57


Triglav Osiguranje a.d.o. Beograd povećalo je ukupnu premiju u 2021. godini za 14% u odnosu na prethodnu godinu dostigavši nivo od 69,3 mil EUR. Premije u životnim osiguranjima porasle su za 3%, a u neživotnim osiguranjima 15%.
U prvih devet meseci 2021. godine, Triglav Osiguranje Beograd, povećalo je svoje tržišno učešće na 7,3% (u istom periodu 2020. godine iznosilo je 6,9%) i zadržalo peto mesto na visokokoncentrisanom srpskom tržištu osiguranja, gde je prošle godine poslovalo 16 osiguravajućih društava. Rast premije Triglav Osiguranja Beograd bio je veći od rasta srpskog tržišta osiguranja za 7,1 procentnih poena.
- Pored izazova koje sa sobom nosi dalja manifestacija pandemije, rast konkurencije i novih rizika, srpska ekonomija i sektor osiguranja u 2021. godini beleže oporavak. Tržište osiguranja prati kretanje bruto domaćeg proizvoda po prosečnoj stopi rasta premije osiguranja višoj za par procentnih poena od stope rasta BDP. Dalji rast će u velikoj meri zavisiti od stabilnosti makroekonomskih pokazatelja uslovljenih globalnim promenama, brzine i kvaliteta sprovođenja procesa digitalizacije usluga. Disperzijom portfelja, digitalizacijom poslovnih procesa i prilagođavanjem poslovnog modela promenama tržišnih uslova i pojavi novih rizika, uspešno obezbeđujemo prepoznatljivost brenda, stabilan i profitabilan rast tržišnog učešća i stvaramo sigurniju budućnost naših klijenata i zaposlenih." – istakao je Dragan Marković, predsednik Izvršnog odbora Triglav Osiguranja a.d.o. Beograd.
Grupa Triglav zauzima vodeću poziciju u Adria regiji
Grupa Triglav je u 2021. godini povećala ukupne prihode za 10% u odnosu na prethodnu godinu (1,46 mil EUR), a u njihovom sastavu sa istom stopom rasta povećan je i obim zaračunate bruto premije (1.353,0 mil EUR). Uz disciplinovano preuzimanje rizika osiguranja i fokusom na klijentima, Grupa je ostvarila rast premije u sva tri segmenta osiguranja i na svim tržištima. Grupacija zauzima vodeću poziciju u Adria regiji, a na određenim tržištima osiguranja učvrstila je svoju poziciju. Rukovodeći se porukom "Tri vrednosti. Jedno poverenje", jednostavnošću, odgovornošću i pouzdanošću svog poslovanja, dodatno je povećala visok nivo poverenja i zadovoljstva i svojih klijenata i zaposlenih.
Tagovi:
Dragan Marković
povećanje ukupne premije u odnosu na prethodnu godinu
neživotna osiguranja
povećanje tržišnog učešća
Tri vrednosti jedno poverenje
visok nivo poverenja i zadovoljstva klijenata i zaposlenih
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.