Japanska kompanija Macubara Fuds počela sa prodajom srpskog paprikaša u gotovom obliku
Izvor: eKapija
Četvrtak, 21.07.2022.
12:22


Ilustracija (Foto: Pixabay/RitaE)

Ambasadorka Republike Srbije u Japanu Aleksandra Kovač ovim povodom je poručila da smo zahvalni Macubara Fudsu na poverenju i spremnosti da nastave sa promocijom srpske gastronomije u Japanu i da se nadamo uspehu ovog jela kakav je imala i mućkalica, navodi se na sajtu Ministarstva spoljnih poslova.
Istakla je da je paprikaš popularno jelo u Srbiji, naročito u severnom delu zemlje, gde svako domaćinstvo prenosi svoj autentični porodični recept s kolena na koleno.
Paprikaš na pakovanju ima upisan logo 140 godina prijateljstva Srbije i Japana.
Mućkalica, koju je kompanija plasirala u decembru 2021. godine, postigla je veliki uspeh na japanskom tržištu, što dokazuje i TV Fuđi, jedna od najpoznatijih privatnih medijskih kuća u Japanu, koja je priredila "Srpski festival" i u svom sedištu, u restoranu za zaposlene, služila srpsku mućkalicu.
Tagovi:
Ambasada Srbije u Japanu
Macubara Fuds
Matsubara Foods
Aleksandra Kovač
promocija srpske gastronomije u Japanu
prodaja gotovog paprikaša
prodaja gotove mućkalice
gotova hrana
Srpski festival
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.