FIRESTARTER 22 - Prva regionalna konferencija posvećena korisničkom iskustvu i iskustvu zaposlenih
Izvor: PR
Ponedeljak, 24.10.2022.
15:26



Cilj konferencije je jačanje svesti menadžera o unapređenju konkurentnosti kompanija – njihovih proizvoda i usluga, a kroz najsavremenija znanja iz strateškog planiranja Customer i Employee Experience i primere najbolje prakse.
Na konkurentnom tržištu danas nije dovoljno imati odličan proizvod ili uslugu. Neophodno je osigurati da zaposleni i klijenti imaju kontinuirano pozitivno iskustvo u interakciji sa kompanijom i njenim proizvodima ili uslugama. To je ono što uspešne izdvaja i što direktno utiče na održivo poslovanje, rast, kao i na stopu zadržavanja zadovoljnih zaposlenih i zadovoljnih klijenata.
Konferenciju organizuje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia, a čiji osnivači su sertifikovani konsultanti sa dugogodišnjim iskustvom. Program konferencije podrazumeva predavanja vodećih svetskih stručnjaka sa bogatim praktičnim iskustvom, među kojima je i Ian Golding koji je prvi Customer Experience trener na svetu, predavač, konsultant i autor bestselera "Customer What?".
Organizacije su proteklih godina značajno transformisale način na koji vode svoje poslovanje. Pandemija korona virusa je bila višestruki akcelerator za tržišne promene, uključujući percepciju zaposlenih i klijenata o kompanijama, u kontekstu njihovih potreba i očekivanja. Na taj način je pandemija uticala i na radikalne promene u pogledu načina na koji kompanije planiraju i realizuju strategije korisničkog iskustva i iskustva zaposlenih.
- Značaj konferencije FIRESTARTER 22 je u osnaživanju najvišeg rukovodstva, unapređenju konkurentnosti kompanija i razvoju našeg tržišta kroz modernizaciju načina na koji posmatramo i zaposlene, i klijente. Prva, regionalna konferencija održava se u Beogradu i ugostiće stručnjake od svetskog značaja - izjavio je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills koja se već 26 godina bavi temom razvoja ljudi.
Program konferencije obuhvata dva dinamična dana sa učešćem više od 40 stručnjaka, kroz 20 predavanja i studija slučaja, 4 panel diskusije i druge formate kroz koje će eksperti preneti svoja znanja i iskustva i podstaći dijalog.
Firme:



Tagovi:
Skills
Dragan Đorđević
Ian Golding
Firestarter 22
CEXAS
Customer Employee Experience Association of Serbia
konferencija Customer Experience
konferencija Employee Experience
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.