Sanja Lalević Cvetković, digital media menadžer u agenciji Direct media - Rast digitalnog oglašavanja neupitan i u 2018.
Izvor: eKapija
Četvrtak, 02.11.2017.
15:08


(Sanja Lalević Cvetković) Predstojeće izdanje Webiz edukacije u Subotici u svom programu sadrži modul Investirajte pametno u 2018, gde će posetioce na ovu temu savetovati oni koji su u 2017. mudro ulagali vreme i novac i zabeležili zavidne rezultate.
Jedan od tri predavača ovog modula je Sanja Lalević Cvetković, head of digital u agencija Direct media i predsednica Skupštine IAB Serbia. Njeno učešće na edukaciji i činjenica da je Webiz prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu, programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia, bili su povod našeg razgovora.
Poslednjih nekoliko godina, istraživanja kažu, zabeležen je rast digitalnog oglašavanja u Srbiji. Da li takav trend možemo da očekujemo i u 2018. godini?
- Rast je neupitan, ali i pored toga ostajemo daleko od zapadnoevropskog ili gobalnog nivoa udela digitala u marketinškim investicijama.
Kada je reč o budžetima za oglašavanje gde treba duplirati ulog, a gde zavezati kesu?
- Najbolji pokazatelj koliko je ovo pitanje važno i da na njega nema jednog i konačnog odgovora je nedavno pokrenut Facebook eksperiment koji je dramatično promenio pravila igre za veliki broj učesnika na tržištu. Iz tog razloga je potrebno uvek razmišljati o novim i evoluirati postojeće kanale oglašavanja.
Da li su svi online kanali odgovarajući za sve tipove kampanja i kako da znamo na koji kanal bi trebalo da se fokusiramo?
- Svaki oglašivač bi morao da pronađe sebi odgovarajući mix kanala, u zavisnosti od svojih ciljeva, a o tome šta nam je sve na raspolaganju biće više reči na predstojećem Webizu.
Webiz edukacija će biti prvi događaj akreditovan po DIMAQ standard. Da li možete da objasnite šta to konkretno znači za predavače i posetioce Webiza?
- Jedan od ciljeva DIMAQ-a jeste da pored sertifikacije profesionalaca u digitalnom marketingu, podvuče i neophodnost konstantnog daljeg usavršavanja kroz učešće na različitim stručnim skupovima koji su ocenjeni kao visko kvalitetni. Činjenica da Webiz spada u takve događaje dovoljno govori o ozbiljnosti organizatora i stručnosti ljudi koje ova konferencija već godinama okuplja.
Da li je zakup medijskog prostora presudan za rezultate digital kampanja ili u filmu ima više glavnih likova?
- Ne postoji jedan glavni lik i svaka simplifikacija nas dovodi u opasnost da previdimo neku od stavki koja je ključna za uspešnost komunikacije, bila ona digitalne ili ne. Upoznaćemo te glavne likove u Subotici.
Firme:



Tagovi:
Webiz
Sanja Lalević Cvetković
Dajrekt medija
DIMAQ standard
IAB Serbia
Webiz Subotica
oglašavanje
digitalno oglašavanje
online oglašavanje
onlajn oglašavanje
onlajn mediji
online mediji
komunikacija
oglašivači
oglašivač
Investirajte pametno u 2018
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, grantove, pravnu regulativu i izveštaje.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.